Koordynator dostępności
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Pomiechówek
Z dniem 30 września 2020 r. w Urzędzie Gminy Pomiechówek na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami utworzono stanowisko Koordynatora ds. dostępności.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności w szczególności należeć będzie:
· wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd;
· przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ;
· monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
· wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Pomiechówek we wdrażaniu rozwiązań wymaganych ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
1. Koordynator ds. dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
Piotr Mychliński
tel. 22 765 27 20
email: inwestycje@pomiechowek.pl
2. Koordynator ds. dostępności cyfrowej
Marcin Krzemiński
tel. 22 765 27 32
email: marcin.krzeminski@pomiechowek.pl
Adres do korespondencji: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek