Koordynator dostępności
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Pomiechówek Z dniem 30 września 2020 r. w Urzędzie Gminy Pomiechówek na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami utworzono stanowisko Koordynatora ds. dostępności. Do zadań Koordynatora ds. dostępności w szczególności należeć będzie: · wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd; · przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ; · monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami; · wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Pomiechówek we wdrażaniu rozwiązań wymaganych ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności 1. Koordynator ds. dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Piotr Mychliński tel. 22 765 27 20 email: inwestycje@pomiechowek.pl 2. Koordynator ds. dostępności cyfrowej Marcin Krzemiński tel. 22 765 27 32 email: marcin.krzeminski@pomiechowek.pl Adres do korespondencji: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek